Kampaņa "Mājas Arktikā"

Coca-Cola un Pasaules Dabas Fonds (WWF) īsteno kopīgu kampaņu „Mājas Arktikā” . Kampaņas mērķis ir informēt un vākt līdzekļus, lai saglabātu polārlāču dabiskās mājas un radītu pozitīvu nākotni Arktikai.

Lai uzzinātu vairāk, iesaistītos kampaņā vai ziedotu, aicinām apmeklēt:

http://www.arctichome.lv/

 

Datums: jan 17, 2013

Coca-Cola un Pasaules Dabas Fonds (WWF) uzsāks kopīgu kampaņu „Mājas Arktikā” ar mērķi informēt un vākt līdzekļus, lai saglabātu polārlāču dabiskās mājas un radītu pozitīvu nākotni Arktikai.

Arktiku ietekmē klimata pārmaiņas, tās gaisa temperatūra palielinās divreiz ātrāk nekā vidēji pasaulē un jūras ledus pārklājums izzūd aptuveni par 11% katrā desmitgadē. Izzūdošais jūras ledus pārklājums apdraud polārlāču nākotni. Tiek prognozēts, ka vasaras sezonas ledus, kur polārlāči klaiņo, medī un dzīvo, izzudīs vienas paaudzes laikā.

Kampaņa „Mājas Arktikā”, kas tiks uzsākta tuvākajās nedēļās, ilgs trīs gadus un tiks īstenota vairāk nekā 16 Eiropas valstīs. Šī būs lielākā kampaņa, ko Coca-Cola kopā ar WWF īstenos vienota mērķa vārdā Eiropā. Coca-Cola plāno kampaņai „Mājas Arktikā” novirzīt 3 miljonus eiro nākamo trīs gadu laikā. Tā ir daļa no The Coca-Cola Company un WWF sadarbības globālā mērogā, kas sākotnēji tika uzsākta jau 2007. gadā. Līdz šim The Coca-Cola Company un WWF sadarbība koncentrējās uz ūdens saglabāšanu, ilgtspējīgu lauksaimniecību un uzņēmuma darbības rezultātā radīto oglekļa emisiju samazināšanu.

Saziedotā nauda ļaus finansēt polārlāču pastāvēšanas projektus un palīdzēs cīņā ar klimata izmaiņām saistītajām pārmaiņām. Šīs kampaņas rezultātā tiks īstenoti ar pētniecību un saglabāšanu plānotie projekti Ziemeļgrenlandē un Ziemeļkanādā, kas kopā veido platību 1,4 miljons kvadrātkilometru apmērā – šis apgabals pēc izmēra ir lielāks kā Francijas un Spānijas teritorija kopumā.

Pirmo reizi Eiropā uz vairāk nekā 300 miljoniem Coca-Cola produktu iepakojumiem tiks izvietots attēls, kā polārlāču mātīte un tās divi mazuļi šķērso Arktiku. Kampaņā iegūtie līdzekļi tiks izmantoti, lai palīdzētu saglabāt šo nozīmīgo polārlāču dzīves vidi, sadarbībā ar vietējām kopienām, valdības un dabas aizsardzības pārstāvjiem atbalstot zinātnisko izpēti un palīdzot samazināt konfliktus starp cilvēkiem un lāčiem.

 

Evelin Ojamets, Coca-Cola komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadītāja Baltijas valstīs: “Tradicionāli jau vairāk nekā 90 gadus polārlāči ir bijuši daļa no Coca-Cola reklāmu varoņiem un ņemot vērā uzņēmuma ciešo saiti ar viņiem, mēs vēlamies palīdzēt radīt pozitīvāku nākotni polārlāčiem un viņu Arktikas mājām. Pēdējos gadus mēs esam sadarbojušies ar WWF „Polārlāču atbalsta fonda” aktivitāšu ietvaros un pavisam nesen saistībā ar kampaņas „Mājas Arktikā” uzsākšanu Ziemeļamerikā, lai saglabātu polārlāču mājās – Arktiku. Mēs esam patiesi priecīgi par sadarbības paplašināšanu, uzsākot kampaņu „Mājas Arktikā” arī Latvijā. Mēs uzskatām, ka, apvienojot abu organizāciju spēkus un resursus un saņemot sabiedrības atbalstu, mēs varēsim sasniegt daudz vairāk nekā katrs individuāli."

 

Geoff York, WWF polārlāčuaizsardzības projekta vadītājs: "Kampaņas „Mājas Arktikā” uzsākšana Eiropā sadarbībā ar Coca-Cola lielisks panākums. Arktika, polārlāču mājas, ir apdraudētas klimata pārmaiņu dēļ. Ir paredzams, ka vienas paaudzes laikā vasaras jūras ledus praktiski izzudīs. Ledum kūstot, polārlāčiem kļūst arvien grūtāk atrast pietiekami daudz pārtikas, lai pabarotu sevi un savus mazuļus. Ilgtspējīgas un pozitīvas pārmaiņas mēs varam īstenot sadarbojoties un strādājot kopā. Mēs uzskatām, ka darbojoties kopā mēs visi varam veiksmīgi palīdzēt aizsargāt polārlāču mājas - Arktiku."

 

Lai uzzinātu vairāk, iesaistītos kampaņā vai ziedotu, aicinām apmeklēt: http://www.arctichome.lv/